۸۳۵ ميليون دلار تقاضای سرمايه گذاری در منطقه آزاد ارس جذب شد
ارس
بهترین وبزرگتریت منطقه ازادایران

صادق نجفي روز يكشنبه در نشست بررسي دستاوردهاي اين همايش با اشاره به حضور منطقه آزاد ارس با ۸۵ طرح به ارزش ۱۰ هزار ميليارد ريال گفت: با هدف نمايش ظرفيت هاي اين منطقه آزاد، روز دوم همايش در ارس برگزار شد.
وي تعداد تقاضاي سرمايه گذاري در اين منطقه را ۵۰۰ مورد اعلام كرد و افزود: پس از بررسي هاي صورت گرفته ۳۵ تفاهم نامه در حوزه توليد، ۲۰ تفاهم نامه در حوزه تجارت، ۱۳ تفاهم نامه در زمينه انبوه سازي، ۱۶ تفاهم نامه براي اجراي طرح هاي گردشگري، ۱۸ تفاهم نامه در بخش كشاورزي، ۵۴ تفاهم نامه در زمينه صنايع غذايي و ۱۲ تفاهم نامه در زمينه صنايع تبديلي با سرمايه گذاران داخلي و خارجي به امضا رسيد.
نجفي با اشاره به اينكه سرمايه گذاران خارجي متقاضي اجراي ۴۳ طرح ارايه شده به همايش از طرف منطقه آزاد ارس هستند، اظهاركرد: با توجه به ظرفيت هاي موجود و شتاب توسعه منطقه، در دو سال آينده ۵۰ درصد اين طرح ها اجرايي مي شود.
۴۶۲ تفاهم نامه به ارزش ۳۵۲ هزار و ۴۵۴ ميليارد ريال در حوزه صنعت و معدن، كشاورزي و صنايع تبديلي، گردشگري و خدمات، زيربنايي و انرژي، عمران و توسعه شهري و مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري آذربايجان شرقي به امضا رسيد.
چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري و تجاري آذربايجان شرقي با حضور ۷۲۷ سرمايه گذار داخلي ، ۳۶۵ سرمايه گذار خارجي و ۴۵ ايراني مقيم خارج از ۳۴ كشور در روزهاي ۱۵ و ۱۶ تير در تبريز و منطقه آزاد ارس برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

تقدیم به همه کسانی که می کوشندتامنطقه ای آباد وپربرکت داشته باشیم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارس سرزمین زیبایی ها و آدرس myaras.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 64457
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

دریافت کد جملات شریعتی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی